Σας καλοσωρίζουμε στο ιστολόγιο του Σχολείου Δεύτερης Ευκαιρίας Καστοριάς!

Πέμπτη 13 Ιανουαρίου 2011

Εντυπώσεις Εκπαιδευομένων Σχολικό Έτος 2010-11

Είμαι ο Στέφανος και το σχολικό έτος 2010-11 είμαι μαθητής του Β' κύκλου στο Σχολειο Δεύτερης Ευκαρίας Καστοριάς.
Θα σας πω λίγα λόγια για το πως αποφάσισα να έρθω στο σχολείο. Συζητώντας με τη γυναίκα μου και μετά από παρότρυνση της, και μιας και ήταν απωθημένο και όνειρο ζωής το έκανα πραγματικότητα! Γιατί όταν ήταν ο καιρός που έπρεπε να παώ στο σχολείο εγώ ήθελα να δουλεύω γούνα και να βγάζω χρήματα.
Ξεκινώντας δειλά δειλά άρχισα στη συνέχεια να αποκτώ πολλές γνώσεις μέσα από το σχολείο και εξακολουθώ να "ρουφάω" γνώσεις που μπορώ να τις χρησιμοποιήσω στη συνέχεια.
Ένα μεγάλο ευχαριστώ σοτυς ανθρώπους που με το ζήλο τους μας μεταδίδουν τις γνώσεις τους και με το ενδιαφέρον τους μας παροτρύνουν να συνεχίσουμε, ώστε να πραγματοποιήσουμε το στόχο που έχουμε βάλει. Είναι οι καθηγήτές μας!!


Η Εμπειρία μου στο ΣΔΕ αυτά τα δυο χρόνια ήταν πολύ ωραία ήταν σαν να πήγαινα για πρώτη φορά στο σχολείο. Μετά απο τόσα χρόνια σε αυτό το διάστημα έμαθα πάρα πολλά πράγματα που θα με βοηθήσουν στην πορεία μου παρακάτω. Ήταν η καλύτερη απόφαση που πήρα μέχρι τώρα και το συνιστώ ανεπιφύλακτα σε όσους δεν έχουν πάει σχολείο να το κάνουν χωρίς κανένα ενδοιασμό. Τώρα που τελειώνουμε στεναχωριέμαι πάρα πολύ πραγματικά θα μου λείψει το σχολείο, θα τους θυμάμαι όλους με πολύ αγάπη θα μου λείψουν.
Δήμητρα




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου